ماهمیشه باهمیم...
دلم میخواست پشت اون جمله بنویسم، نه ما خیلی وقته بی همیم
صفخه اول اون رمان...
کندمش،با یه اتیش کوچیک سوخت،دود شد و مهو شد
مثل تمام روزهای خوب ما
ما را در سایت ماه تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 14:59